5 Ocak 2012 Perşembe

Var olan mutluluk var olan umutsuzluk

Ne işine ne amaçla başlasam mutlu son olurmu diye düşünmek.... Mutlu başlayamadan mutlu bitirebileceğim tek bi iş söyleyin bana.Şiir yazmak mı ? Kitap yazmak mı? Okumak mı ? Yemek mi ? İçmek mi ? Eğlenmek mi? Şunu söyleyeyim hiçbirinde mutlu olamadım diyemem. Evet doğru hepsinde biraz mutluluk payı bıraktım ama hep gelişme noktasındaydı bunlar. Ne başlangıçta tattım nede sonda...

Bilmem ki kaç zaman sürecek bu. Yakalayabilecekmiyim mutluluğumu. Ne garip oysa değil mi mutluluğum diyorum ama Yok.

Biliyorum biraz saçma ama hani bir espiri vardır : "Hiç güleceğim yoktu, gittim kendime bakkaldan gülecek aldım" diye. Ahhhh bee nerde o günler o espiri komik mi yani ben o espiriye oturup ağlarım lan ağlarım güleceğim yokkk..... :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder