30 Ocak 2012 Pazartesi

ÖZLEMİŞİMDİR !!

Beenn özledim galiba seniii...:(((

Özledim kanka seni hemde çok. Rüyalarıma kadar geldin.Ne biliym ya okulu değil seni özledim ben yani sırf sen ve berfin için hergün sınav olsa bile razıyım ben. Kimse anlamıyo ki beni senden başka...

Biliyorum sana bi seçim yap deseler Berfin mi ? Nazo mu ? diye Berfin dersin. E haklısında ben sana kötü davranıyorum . Malım lan ben. Eldeki kıymet gözümde değil. Neyse kanka sakın bu yazıyı okuduktan sonra bişi deme. Ama ne bilim lan insanın iki yakın arkadaşı varsa mutlaka onlardan  birine daha yakın hisseder kendini. İnsan sevdiğiyle uğraşır. Salağım ben kırıyorum seni evet ama sevdiğimden yani. Hem ben gözüm kapalı  seçerim seni . Amaa sen beni seçme ben seni üzüyorum. Bu blog hep sen dolu hep dostluk dolu. Başka bişiy olmıycak önceden olduysa bile artık ilerisi var kanka :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder