10 Aralık 2011 Cumartesi

Tatlılarımız

Bızım tatlılarımız var onların sıfrelı ısımlerı. Profitrol hayranı yasemın uc katlı pasta hayranı berfın var. Bende tıramısu hayranıydım... Benim bi tıramısum vardı bı zamanlar o kadar cok severdım kı onunla konusurduk gulusurduk saatlerce. Acılıcaktım ona her seyı en ınce detayına kadar anlatıcaktım. Cok guzel olucaktı her sey. Ama o bunu ıstemedı. Onu ne kadar cok sevdıgımın farkına varması ıcın elımden gelen her seyı yaptım ama nafıle. O hep gormezden geldı benı ve sevgımı.... Ne cok sey anlatmak ıstedım oysakı tıramısum olucaktı o benım ama olmadı... Baskalarının sevılmeyenıde olsa oldu. Baskalarının oldu. Bana baskalarını nasıl sevdıgını nasıl uzuldugununu de anlattı.. Bense ona hep umutlar actım yenı umıtlar umut sayfaları onu hep avuttum. Onun benım gıbı uzuldugunu anladım. Oda sevıyordu bır baskasını bense onu... Tıramısu hıkayem hıc baslamadan bıttı gıttı. Ben burdayım ama tıramısu yok olmıycakda......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder